Vroeger, en dan hebben we het vooral over de jaren 90, was alles beter. Dus ook kerst. Boek daarom nu onze spiksplinternieuwe 90s Quiz Kersteditie als bedrijfsuitje, teamuitje, vrienden- of familieactiviteit. Ideaal om het jaar warm en feestelijk mee af te sluiten. En dit alles online.
INHOUD 90S Kerstquiz Online
De deelnemers komen al goed in de stemming voordat de strijd begint. U stuurt de deelnemers vooraf hoogstpersoonlijk onze uitnodiging voor dit kerstevenement. Onze vraag is simpel: ‘Wie verrast ons met de foutste kersttrui of verschijnt in de origineelste jaren negentig outfit in beeld?’ Alles mag natuurlijk en niets moet, maar wij hoeven u niet te verklappen wie de eerste bonuspunten scoort. De 90s Kerstquiz Online neemt u mee terug naar kerst in de jaren 90; de tijd van Friends, Flippo’s en Furbies! Via ZOOM gaat u onderling de strijd aan om zoveel mogelijk punten te scoren door vragen juist te beantwoorden. U kunt kiezen voor een individuele strijd of om in teams deel te nemen. Een slimme teamindeling met zo veel mogelijk variatie in leeftijden is dan de sleutel tot succes. Jong en oud kunnen zo hun kennis over de 90s bundelen en tot een zo hoog mogelijke score komen.Extra’s
Voor de volledige beleving is dit arrangement uitbreidbaar met allerlei leuke extra’s. Zo kunt u, een meeting of conference vooraf of achteraf bijboeken waarbij ook bijvoorbeeld iemand van uw bedrijf naar de studio komt en vanuit een informele setting de groep kan toespreken als gastspreker. Ook hebben we verschillende borrelboxen in de aanbieding met heerlijke hapjes en drankjes die we vooraf naar de deelnemers kunnen opsturen.
Waar en voor wie?
De 90s Kerstquiz ONLINE is ideaal als bedrijfsuitje, teambuilding event, intermezzo op een vergaderdag óf als leuk vriendenuitje, verjaardagsfeestje of familiebeijeenkomst in tijden waarin we niet fysiek bijeen mogen komen. De quiz kan op alle door uw gewenste dagen en tijden plaatsvinden. Wij organiseren het event vanuit onze studio via ZOOM en/of YOUTUBE streaming. Offerte aanvragen
DIT ARRANGEMENT IS INCLUSIEF
- Professionele presentator
- Technische crew
- Prijs voor de winnaar
- Uitnodiging voor de deelnemers
- Online presentatie en videohosting
- Organisatiekosten
OPTIONEEL
- Borrelboxen
- Conference of Meeting vooraf
- Gastspreker in de studio