Hilarisch en verrassend nostalgisch spelprogramma dat geheel in het teken staat van de jaren 2000 tot en met 2009. En ook al lijkt dit nog niet zo lang geleden, u zult versteld staan hoe vaak de de woorden “Oh ja!” door de zaal klinken tijdens dit uitje. In teamverband strijdt u om de titel ‘De Heroes van de Zer00s’. Naast dit alles geniet u ook nog eens van een heerlijk 3-gangendiner, want op een lege maag kan er natuurlijk niet gespeeld worden. En dit alles op een mooie locatie in uw favoriete plaats.
€59,50
p.p.
INHOUD TYPISCH 2000 DINERSPEL
De voorpret begint al enkele weken vantevoren wanneer de deelnemers de uitnodiging voor het event ontvangen. De vraag is simpel. Wie verrast ons met een Harry Potter look of komt op als Paris Hilton of een ander 00s personage? Niets moet natuurlijk, maar u kunt wel raden wie van ons de eerste bonuspunten ontvangt. Wij nemen hierin overigens het voortouw want op locatie wordt u ontvangen door onze professionele entertainers in typische ‘zeroes outfit’. In teams gaat u de strijd met elkaar aan in de verschillende spelrondes. U speelt onder andere een 00s newsquiz, een muziekronde en beter bankt u op tijd of u hoort de gevreesde woorden ‘U was de zwakste schakel, tot ziens!’.Slechts 1 team kan er met de prijs vandoor gaan. Is het Team Avatar, Will & Grace of toch team Schnappi?
Extra’s
Voor de ultieme 00s experience is dit arrangement uitbreidbaar met allerlei leuke extra’s. Zo kunt u, eenmaal in de stemming, een oos Afterparty bijboeken. Na de spanning van de strijd even lekker de voetjes van de vloer op de welbekende 00s hits zoals die van Las Ketchup en Gigi D’Agostino.
U kunt ook spelonderdelen op maat laten maken met vragen, foto’s en filmpjes van uw bedrijf, of van de vrijgezel in het spel verwerkt.
Wilt u een blijvende herinnering aan dit feest overhouden? Boek dan onze professionele fotograaf om het hele evenement van A tot Z voor u vast te leggen. U ontvangt deze foto’s dan achteraf in een digitaal fotoalbum.
Waar en voor wie?
Het Typisch 2000 dinerspel is ideaal als bedrijfsuitje, teambuilding event of als wat luxer vrijgezellenfeest en het kan overal in Nederland en België. Wij organiseren het event bij één van onze partnerlocaties in een stad naar keuze, of zelfs bij u op uw eigen locatie.
Offerte aanvragenDIT ARRANGEMENT IS INCLUSIEF
- Professionele entertainer(s)
- Spelmateriaal
- Digitale spelpresentatie
- 00s Decoratie
- Prijs voor het winnende team
- Digitale uitnodiging
- Organisatiekosten
OPTIONEEL
- Ontvangst met koffie, thee, gebak
- Drankarrangement
- Hapjes & snacks
- Fotograaf+digitaal fotoalbum
- 00s Afterparty (1 of 2 uur)
- Lunch
- Spelonderdelen op maat